poniedziałek, 4 maja 2015

PIERWSZY KONKURS URODZINOWY!

DZIEŃ DOBRY!
Ten post cieszy mnie tak bardzo, że nawet nie potrafię tego opisać! To właśnie ten dzień, w którym na moim blogu pojawi się pierwszy konkurs! O tak, to jest to co naprawdę lubię! :) Jestem bardzo podekscytowana możliwością zorganizowania konkursu z dwóch względów! To mój pierwszy raz, to po pierwsze. A po drugie - nagroda jest naprawdę wspaniała! O kurczę, sama wzięłabym udział w tym konkursie! :) Zapraszam was do zapoznania się z zasadami konkursu i mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział! :)

JAK TO WYGLĄDA? 
Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu pod tym postem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. :)

KTO ZWYCIĘŻA?
Zwycięzcą zostaje 1 osoba, której odpowiedź najbardziej mi się spodoba! :)

JAKA NAGRODA?
Macie możliwość wygrania "Zakonu mimów" Samanthy Shannon!!! Jest to kontynuacja niesamowitego "Czasu żniw"!


CO ZROBIĆ? 
1. Proszę o wyrażenie chęci zabrania udziału w konkursie w komentarzu. 
2. Pozostawić w nim także swój e-mail. 
3. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe i zostawić to w komentarzu pod postem konkursowym.
4. Być obserwatorem mojego bloga. 
5. Na swoim blogu umieścić baner konkursowy (znajdziecie go troszkę niżej) i podlinkować go do tego postu. 

PYTANIE KONKURSOWE: 
Odpowiedz mi na pytanie, dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś wygrać "Zakon mimów"? Czekam na kreatywne, nawet zabawne odpowiedzi! :))

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Aby konkurs mógł się odbyć musi się zgłosić minimum 10 osób. 
2. Niekoniecznie, ale byłoby fajnie jeśli osoba biorąca udział wspomniałaby o konkursie na innych stronach, gdziekolwiek. Podkreślam, jest to niekonieczne. :)
3. Osoba, która wygra musi dysponować adresem wysyłkowym na terenie Polski. :)
4. Konkurs trwa od dzisiaj do 18 maja do godziny 23.59.
5. Zastrzegam sobie prawo, do zmienienia zasad konkursu w ciągu jego trwania. Oczywiście każda zmiana będzie podana w poście na moim blogu, jednakże nie przewiduję żadnych.

WSPÓŁORGANIZATOR:
Konkurs organizuję dzięki Wydawnictwu Sine Qua Non. 

BANER: 


Jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę doczekać się waszych odpowiedzi. Mam nadzieję, że konkurs wypali, a nagroda wam się spodoba! :) Jeszcze raz serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! 


DO NASTĘPNEGO, MARTA! :)

4 komentarze:

  1. Ja książkę już mam, ale wszystkim życzę powodzenia :)

    http://mianigralibro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to z wielką chęcią zgłaszam się do konkursu. :) Dlaczego to akurat ja mam wygrać? Od pewnego czasu zaczęłam czytać książki. Żadnych nie czyta się tak dobrze jak swoich! Myślę, że byłoby fajnie wygrać książkę, która jest polecana przez niejedną blogerkę i booktuberkę. Moja mała biblioteczka nie liczy wielu książek, dlatego fajnie gdyby dołączyła tam jeszcze jedna :)
    assmeelia@o2.pl
    Obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    e-mail: natii0410@wp.pl
    obserwuję jako: Natalia
    baner: http://mylittleworldbloger.blogspot.com/2015/05/wygraj-zakon-mimow-do-18-maja-2015.html

    Po prostu kocham książki! Wszystkie. Gdy tylko usłyszałam o tej serii, od razu zapragnęłam ją przeczytać. Chciałabym mieć ją na własność, bo nie lubię wypożyczać książek. O wiele bardziej cieszy mnie posiadanie własnego egzemplarza. Gdy patrze na leżące na półce serie, pojedyncze tomy i stosiki, to czuję w powietrzu wyjątkową atmosferę. Wiem, że w każdej z książek kryje się zupełnie inna historia, inny świat do którego mogę przenieść się w każdej chwili. Chciałabym, aby i świat opisany w "Zakonie mimów" należał do mnie.

    OdpowiedzUsuń