czwartek, 7 czerwca 2018

'Srebrna dziewczyna' Leslie Pietrzyk - ZAPOWIEDŹ

Dzień dobry!
Jestem tu dziś, aby zapowiedzieć dla Was książkę, która - mam nadzieję - nie zawiedzie mnie i będzie tak dobra jak wszyscy ją opisują! ;)


Premiera odbyła się wprawdzie wczoraj, ale ja jeszcze jej nie czytałam. Recenzja pojawi się tutaj już niedługo, a już teraz chcę się z wami podzielić informacjami! Cieszcie się razem ze mną, mam przeczucie, że to będzie coś! 


Jeśli chcesz wreszcie przeczytać książkę „o czymś”, szczerą, trudną opowieść, miejscami wgniatającą w fotel; książkę, którą pokochasz albo nie, ale której na pewno długo nie zapomnisz – właśnie trzymasz ją w ręku.
Srebrna Dziewczyna to mocna, do bólu szczera historia o trudnej kobiecej przyjaźni, uwikłaniu, marzeniach i niezagojonych ranach. Ukazuje sposób, w jaki pochodzenie i pieniądze determinują życiowe wybory, a także jak mocno toksyczne relacje definiują to, kim się stajemy.
(źródło: lc.pl)


Opis strasznie mnie zaintrygował, ale mimo wszystko mam pewne obawy. Oby okazały się one bezpodstawne. ;) Po za tym okładka jest przepiękna - chyba nie mogłabym się oprzeć takiemu cudeńku! ;)

I jak, zachęceni? :))))




Do następnego, Marta! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz