wtorek, 1 grudnia 2015

Podsumowanie listopada + stosik #15.

Dzień dobry!
Skończył się wczoraj listopad i przyszedł w końcu grudzień! Bardzo lubiany przeze mnie miesiąc z wielu powodów. A mimo, że tak bardzo się cieszę na grudzień, ciągle nie mogę sobie uświadomić, że już niedługo święta i koniec roku! Ojej! Ale dziś nie o tym. Dziś o moim podsumowaniu listopada i małym stosiku. Wczuwając się trochę w grudniowy nastrój zrobiłam trochę inne zdjęcia, mam nadzieję, że się Wam spodobają. :) Zapraszam! :)

Zacznę od podsumowania, z którego jestem niezmiernie dumna! :)



#1. Miesiąc zaczęłam z zakończeniem trylogii Miry Grant, czyli zatonęłam kolejny raz w świecie zombie. "Przegląd Końca Świata: Blackout" był niesamowitym zakończeniem przygód Masonów i ich przyjaciół. :) Zapraszam na moją recenzję - klik. :)

#2. Następną książką było "Endgame. Klucz Niebios" Jamesa Freya oraz Nilsa Johnson - Sheltona. Fantastyczna kontynuacja, równie dobra jak pierwsza część. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej - recenzja tutaj - klik. :)

#3. "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson to bardzo intrygująca powieść. Na ogół nie spotykałam się z negatywnymi opiniami na jej temat, a jak mnie się spodobała? Recenzję napiszę już za kilka dni! :)

#4. Niedawno kupiłam tą książkę i kiedy skończyłam powyższą pozycję, naszła mnie ochota na pozostanie w tym młodzieńczym świecie. Tak właśnie przeczytałam "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" Wendelin Van Draanen. Niedługo napiszę jej recenzję. :)

#5. Stosunkowo dawno nie czytałam książki wspaniałego Harlana Cobena. Tak więc sięgnęłam po "Ostatni szczegół", który był niesamowity. Czasem się zastanawiam, czy to możliwe, aby Coben napisał złą książkę, a później czytam jego kolejne dzieło i wiem, że to nie jest możliwe! :) <3

Tak! Przeczytałam całe 5 książek! Duma! :) 
Teraz zapraszam Was na mały, ale jednak, stosik listopadowy. :)



#1. "Podaruj mi miłość" to zbiór 12 świątecznych opowiadań 12 autorów, które idealnie pasują do grudniowego nastroju. :) Właściwie wpadła w moje ręce w wyniku pomyłki i małego niedogadania się, ale i tak się cieszę. Przekonałam się do niej, kiedy tylko ją zobaczyłam. Jakby co, to przedwczesny prezent mikołajkowy! :p

#2. Ja należę do tej części społeczeństwa, która po wejściu do biedronki nie szuka czegoś dobrego do przekąszenia, czy po prostu potrzebuje czegoś do domu, ale od razu obiera sobie cel - biblioteczka biedronki. Na początku listopada zobaczyłam "Fangirl" Rainbow Rowell. Ostatni egzemplarz. Tak właśnie stała się moja. Czy to nie przeznaczenie? :p xd


A jak tam u Was? Co czytaliście, co kupiliście? :)

Do następnego, Marta! :)

7 komentarzy:

  1. Czytaj jak najszybciej zdobycze, bo coś czuję że niedługo od ciebie je pożyczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną cała seria Harlana Cobena o Myronie, oraz "Oddam ci słońce". Poza tym chętnie sięgnęłabym po "Endgame" - całą serię. I "Podaruj mi miłość". Gratuluję takiego wyniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cobena też dawno nie czytałam, ostatnio "Klinikę śmierci" kilka miesięcy temu;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Jak ja dawno nie komentowałam - przepraszam i błagam o wybaczenie ;)
    Zdjęcia wyszły pięknie! (nwm czy to kolejny przejaw naszej telepatii, ale kiedy włączyłam tego posta zajęta byłam rozplątywaniem światełek XD)
    Listopad jest chyba dobrym miesiącem na czytanie, bo mój wynik też był niezły (w porównaniu do np. Września ;))
    Zazdroszczę "Fangil" (Dlaczego moja Biedronka nie jest tak dobrze zaopatrzona???!!!) :'((
    Pozdrawiam!!! - Święty Mikołaj XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telepatia powraca! No włąśnie gdzie ty tak znikasz! :D Ale spokojnie wybaczone, przebaczone :p
      U mnie w biedronce też często nie ma czegoś co wszyscy mają, ale czasem się zdarzy... :P
      Pozdrawiam także Mikołaju! :D

      Usuń