niedziela, 27 grudnia 2015

Postanowienia Noworoczne Book Tag.

Hejka!
Święta, święta i po świętach! Dlatego wracam do blogowego życia. Skończyło się szykowanie, gotowanie i sprzątanie. Mimo wszystko, szkoda, że już po świętach - uwielbiam ten czas. :) Postanowiłam, że skoro nie robiłam żadnego tagu świątecznego, zrobię tag noworoczny. Znalazłam go kiedyś na YouTube. Nie wiem czy ktoś robił go już u nas w Polsce, mam nadzieję, że jeśli tak (szukałam, ale nie znalazłam :c) to nic nie popsuję. :) Zapraszam! :)


#1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).
Trochę się nad tym zastanawiałam i wymyśliłam. Szybko pomyślałam o pani Michelle Hodkin, autorki trylogii o Marze Dyer. Bardzo interesuje mnie ta trylogia, prosiłam o nią Gwiazdora, ale... hmm chyba zapomniał. :p Pomyślałam także o Michaelu Dobbs'ie, który napisał serię "House of Cards", na podstawie której powstał ceniony serial. Oby mi się udało! :)

#2. Książka, którą chciałabyś przeczytać. 
Ojej, jest wiele takich książek! Oczywiście! Ale jeśli mam wymienić to będą to np. "Wszystkie jasne miejsca", "Światło, którego nie widać" oraz "Fangirl", ponieważ ciągle czeka na półce. :p

#3. Klasyka, którą chciałabyć przeczytać. 
"Duma i uprzedzenie" oraz "Wichrowe wzgórza"! Te pozycje są pierwsze na tej liście. :)

#4. Książka, którą chciałbyś przeczytać jeszcze raz. 
Na pewno jest to trylogia "Igrzyska Śmierci". Chciałabym może przeczytać jeszcze raz Harry'ego Pottera oraz pierwszą i drugą część serii "Czas żniw" Samanthy Shannon. Ale czy znajdę czas...? :p

#5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.
"Cień wiatru"! Nie wiem dlaczego jeszcze jej nie przeczytałam, choć mam ją już od kilku lat. Zawsze jakaś wymówka, inna książka... W tym roku na pewno! :)

#6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.
Tutaj chcę pozdrowić moją przyjaciółkę Sandrę, która ciągle wyzywa mnie, że nie przeczytałam jeszcze dwóch książek. A mianowicie "Blackout" Marca Elsberga oraz "Inferno" Dana Browna. No tak. Dwie wielkie cegiełki, które przeczytam. Na pewno przeczytam!! :p

#7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej. 
Jakżeby inaczej - Harlan Coben! Kochany! :) Ale także Rick Riordan, Jo Nesbo czy Marie Lu. :)

#8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać. 
Dostałam cztery książki, jedną już zaczęłam i pewnie skończę w starym roku. Dlatego w 2016 roku chcę przeczytać trylogię Zygmunta Miłoszewskiego. To będą niesamowite książki. :)

#9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).
Wspominałam już wyżej o Marze Dyer. Chciałabym też poznać serię Cassandry Clare "Dary Anioła" oraz jej trylogię "Diabelskie maszyny", ale coś mi się wydaje, że mi się to nie uda. :p

#10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).
Oczywiście jest to seria Rachel Caine, czyli "Wampiry z Morganville". Moja ulubiona wampirza seria, którą skończyłam na księdze 8, a ma ich 11. Kurczę, tak bardzo tęsknię za Morganville. :)

#11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?
W starym roku brałam udział w wyzwaniu "52 książki w 2015" i myślę, że tak samo będzie w 2016.  Przeczytam 52 albo i więcej, zależy jak to wszystko wyjdzie z maturą i studiami. :)

#12. Jakieś inne wyzwania książkowe?
Moje osobiste wyzwanie to kupować mniej książek, a nadrobić zaległości z moich półek. Tak, w tym roku nie kupuję. 
Buhahahahahahahahahaha!


Nominuję oczywiście Paulinę z bloga Regał na poddaszu oraz Beatę z bloga Drzwi do wyobraźni! :))) Poza tym jeśli ktoś będzie chciał zrobić ten tag to serdecznie zapraszam! :) 

Do następnego, Marta! :)

6 komentarzy:

  1. Hej, blog na prawdę świetny, bardzo ciekawie się czyta, książki które opisujesz przypadły mi do gustu i na pewno kilka z nich przeczytam, a tymczasem zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, ale jak to się mówi od czegoś trzeba zacząć :)http://ksiazki-moja-miloscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten tag! :)
    Polecam zdecydowanie "Cień wiatru" - ta książka wciągnie Cię bez reszty. Natomiast sama poluję na "Światło, którego nie widać".
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę naprawdę muszę to przeczytać, wszyscy zachwalają Cień Wiatru. :)

      Usuń
  3. Chętnie wykonam ten TAG u siebie :) Super pomysł.
    Ja igrzysk śmierci jeszcze nie czytałam! Muszę nadrobić.
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń