poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie maja + stosik #9

Dzień dobry!
Maj się skończył, więc pełno teraz w blogosferze podsumowań. Zapraszam was teraz na moje majowe zestawienie przeczytanych książek oraz małego stosiku, który jednak postanowiłam wam pokazać. :) 

Zaczniemy od stosiku, który przeczytałam:






#1. Na pierwszy ogień poszła najbardziej wyczekiwana premiera tego roku, czyli "Zakon Mimów" Samanthy Shannon! Niesamowita kontynuacja, która dorównuje poziomem poprzedniej części i zdecydowanie imponuje wykreowanym w niej światem! Moja recenzja tutaj - klik. :)

#2. Następnie zatopiłam się w książce o marzeniach, które pozornie nierealne okazują się do spełnienia kiedy ma się przyjaciół, chęci i... sporo cierpliwości w stary busik. Niesamowita przygoda opisana z humorem i stylem, którego nie powstydziłby się uznany pisarz. A mowa o "Busem przez świat. Ameryka za 8 dolarów" Karola Lewandowskiego. Niedługo recenzja. :)

#3. Zdobyłam od koleżanki "Parabellum. Prędkość ucieczki" Remigiusza Mroza i czym prędzej się za nie zabrałam. Szczerze, nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie, a początki były trudne, ale akcja na szczęście się rozwinęła i mnie zaciekawiła. Czekam aż upoluję kolejny tom, a dokładnie o książce napiszę wam myślę, że jeszcze w tym tygodniu. :)

Czas na to, co tygryski lubią najbardziej, czyli stosik! Mały, ale jednak. :)




#1. Właściwie o tej książce chyba nie słyszałam, ale opis jest niesamowity, a po przeczytaniu pierwszych rozdziałów tylko utwierdzam się w przekonaniu, że to był dobry zakup, a właściwie dobry wybór prezentu na dzień dziecka. A co! :p A mowa o "Paragrafie 5" Kristen Simmons! Myślę, że może to być jedna z kolejnych serii, która na długo zapadnie mi w pamięć. :)

#2. Całą blogosfera aż huczy. Zagraniczny i polski Booktube nie przestaje o niej nawijać. Kto narobił tyle szumu? Oczywiście "Królowa Tearlingu" Eriki Johansen. Piękne wydanie, niesamowita twarda okładka, mapka w środku i tajemniczy pierwszy rozdział, który przeczytałam w Internecie. Czegóż chcieć więcej? Jeszcze nie spotkałam się ze złą opinią i myślę, że będzie to kolejna dobra książka na mojej półce i cieszę się, że ją mam. :)

Tak wygląda moje podsumowanie! Dajcie znać jak Wam poszło w maju. Ja z nadzieją spoglądam na czerwiec i mam nadzieję, że przeczytam więcej, zaczęło się dosyć dobrze i oby tak dalej! :) Teraz się z Wami żegnam i idę czytać "Paragraf 5". :))))
Do następnego, Marta! :)

1 komentarz:

  1. Czekam na recenzje książek ze stosiku :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń