sobota, 2 stycznia 2016

PODSUMOWANIE 2015 ROKU!

Dzień dobry!
Witam Was serdecznie już w 2016 roku! Kurczę, ale nam ten stary rok przeleciał... Nie ma co... Rok się skończył więc czas na podsumowania. Na dzisiaj przygotowałam post opisujący wszystko co zrobiłam w 2015 roku, co związane było z blogiem, książkami etc. Zaczynamy! :)

Tego wszystkiego jest tak dużo, że zupełnie nie wiem od czego zacząć... 

> Na początek muszę wspomnieć o tym, że w tym roku obchodziliśmy pierwsze urodziny mojego bloga. 25 kwietnia minął dokładnie rok od jego powstania i już niedługo minie kolejny! :)

> W 2015 roku zawarłam jedną współpracę z Wydawnictwem Sine Qua Non. Bardzo dziękuję za zaufanie i możliwość recenzowania! 

> 2015 rok zakończyłam z wynikiem 78 obserwatorów oraz przekroczonymi 12 tysiącami wyświetleń. Bardzo dziękuję! :)

> Na moim blogu pojawiło się 65 postów, w tym 42 recenzje książek. Do reszty należą wszelkie podsumowania, tagi książkowe oraz posty około książkowe. 

> Nowych książek w mojej biblioteczce pojawiło się aż (tylko?) 67! :) Są to książki, które otrzymałam od wydawnictwa, prezenty oraz te, która zakupiłam sama. :) Aktualnie moja biblioteczka liczy sobie (tylko!) 115 książek. :)

> Brałam udział w trzech wyzwaniach organizowanych na blogu recenzjeami.blogspot.com. Były to OkładkoveLove, Czytam Opasłe Tomiska oraz Klucznik. :)

> Wzięłam także udział w wyzwaniu "52 książki w 2015 roku". Udało mi się je zrealizować, ponieważ przeczytałam równo 52 książki oraz kilkadziesiąt stron dwóch kolejnych książek. :)

> Jak to zawsze - pojawiają się najlepsze oraz najgorsze książki. Tak samo było u mnie. Postanowiłam pokazać Wam moje typy w obu kategoriach. 
Zaczniemy od najlepszych:


#1. "Zakon Mimów" Samantha Shannon.
#2. "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J. K. Rowling.
#3. "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins.
#4. "Robert Enke. Życie wypuszczone z rąk" Ronald Reng.
#5. "Patriota" Marie Lu.
#6. "Odnaleziony" Harlan Coben.
#7. "Serena" Ron Rash.
#8. "Ostatni Olimpijczyk" Rick Riordan.
#9. "Królowa Tearlingu" Erika Johansen.

A teraz najgorsze książki 2015 roku, których na szczęście było dużo mniej:





















#1. "Labirynt śmierci" Gregg Hurwitz.
#2. "Jumper" Steven Gould.

Zapomnijmy o nich od razu! :)

Około książkowe, filmowe, serialowe i muzyczne podsumowanie:

> W tym roku odbyła się premiera filmu "Kosogłos. Część 2". Niesamowite zakończenie trylogii. Film był bardzo efektowny i wspaniale zrealizowany. Także swoją premierę miała ekranizacja książki "Próby ognia", na której niestety mnie nie było. 

> Przez ten rok już na stałe rozgościłam się na BookTubie, poznałam jeszcze więcej kanałów książkowych, ale i filmowych. :)

> Seriale, które oglądałam w 2015 roku - kolejne sezony "Arrow"; zaczęłam oglądać serial "The 100" oraz "Mr. Robot", które okazały się naprawdę godne polecenia. Mniej więcej kontynuowałam seriale "Pamiętniki wampirów" oraz "Zemsta". :)

> Poznałam kilka fajnych stron muzycznych, na przedzie z 8tracks.com . Zaczęłam słuchać kilku niesamowitych zespołów i zaczęłam interesować się ścieżkami muzycznymi (czasami bardziej niż samymi filmami... :o). Sleeping At Last, Arctic Monkeys, Hozier, Tom Odell, MS MR, Jaymes Young, The xx, Kodaline. I inni... :p

> Jeśli chodzi o mnie... Ukończyłam 18 lat, zdałam prawo jazdy i dostałam się do klasy maturalnej. Na szybko i krótko... :p :)


To chyba wszystko o czym chciałam napisać w podsumowaniu, a nawet trochę więcej, ponieważ nie planowałam tej ostatniej części - nie do końca o książkach. Wyszło dosyć sprawnie, a teraz bardzo chciałabym Wam życzyć...

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ZACZYTANYCH I PIĘKNYCH CHWIL W 2016! :)))

Do następnego, Marta! :)

4 komentarze:

  1. O, miło i gratuluję tak pięknych wyników. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy pod każdym względem ! ;)

    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha u mnie w tym roku również 52 przeczytane książki :P Najlepsze książki 2015 roku? Futu.re, Nowy wspaniały świat, Wielki Gatsby (a na dalszych miejscach również Czas żniw i Dziewczyna z pociągu) :D Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy pod względem czytelnictwa :)

    Fajny blog, z pewnością będę tu często zaglądał :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie! Ja także chętnie zajrzę! :)

      Usuń