poniedziałek, 25 kwietnia 2016

DRUGIE URODZINY BLOGA!

Hej!
Witam Was po raz kolejny, tym razem nieco bardziej szczęśliwa i, nie da się ukryć, dumna! To właśnie tego dnia, 25 kwietnia 2014 roku, założyłam mojego książkowego bloga! Niesamowite jak ten czas leci! Ciągle pamiętam ten dzień, w którym pomyślałam: 'A co mi tam, będzie fajnie!' I tak się to dalej potoczyło, iż jestem tutaj dzisiaj, dwa lata później i ciągle jest fajnie! :)


Zupełnie nie wiem jak to się stało, że to już rok skoro ja ciągle czuję jakby minęło dopiero kilka dni... :p Jakby to było wczoraj, a blogosfera wcale nie byłaby moim kolejnym 'domem'. Na początku się bałam, jak chyba każdy kto zakłada bloga. Bałam się, że nie dam rady, że nie będę systematyczna, że nikt nie będzie czytał tego co ja tutaj napiszę. A jednak! Mam obserwatorów, mam wyświetlenia, jestem systematyczna. Pisanie recenzji, podsumowań i innych postów jest teraz dla mnie przyjemnością, możliwości spędzenia większej ilości czasu z książkami. Poznałam niesamowity internetowy świat książek oraz wspaniałych ludzi, którzy tak jak ja dzielą się swoją pasją, lub zwyczajnie komentują posty i wyrażają swoją opinię. Wam wszystkim z całego serca dziękuję! :) 


Podsumowując dwa lata muszę napisać o:

- moich kochanych obserwatorach, których jest tutaj już 85! :)
- wyświetleniach, których liczba przekroczyła 14500 tys.!
- wszystkich postach, których jest już 136!
- zostawionych komentarzy, których jest już 592!
- trzech współpracach z wydawnictwami! 





Przyszedł czas na podziękowania, a te zawsze zajmują mi najwięcej czasu! :p
Na początku chciałabym podziękować Beacie za popchnięcie mnie do ostatecznego kroku, jakim było założenie bloga! Moim przyjaciołom: Sandrze, Karolinie, Gosi, Igorowi oraz Marcinowi za wszelkie wsparcie i dziele radości razem ze mną! Paulinie, z bloga Regał na Poddaszu, która mimo, iż nie była moim pierwszym obserwatorem to ciągle mnie wspiera, komentuje i jest najmilszą osobą z blogosfery jaką poznałam! Dziękuję mojej rodzince, a szczególnie mamie, która cieszyła się z moich sukcesów i kazała dążyć do celu uparcie! Bardzo, bardzo dziękuję wydawnictwom: Sine Qua 
Non, IUVI oraz Harper Collins Polska za zaufanie i możliwość rozwoju bloga, poprzez recenzowanie ich publikacji! 
Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom i odwiedzającym! Wy mnie motywujecie i dajecie siłę do dodawania kolejnych postów! Robię to dla siebie, ale przed wszystkim dla Was. Jest Was coraz więcej i mam nadzieję, że z każdym dniem, miesiącem będzie Was jeszcze dużo, dużo więcej! :)

Myślę, że w tym krótkim tekście wspomniałam o wszystkim, niczego, ani nikogo nie pominęłam. Streściłam na szybko całe dwa lata istnienia mojego bloga. Za rok na pewno znów się tutaj pojawię i oby jeszcze za rok, i za kolejny, i jeszcze jeden! To takie moje małe życzenie! :)

Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję! Jesteście wielcy! :)


Do następnego, Marta! :)


_____________
*Wszystkie zdjęcia zostały zrobione przeze mnie.

9 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat.. wśród książek i na blogu, życzę Ci. *nieudolny śpiew*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesu i życzę kolejnych lat blogowania, czytania i zdobywania odwiedzających! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O Bosh...jak ten czas leci :)
    Po pierwsze - jeszcze raz sto lat blogowania, samych świetnych książek, satysfakcji z pisania/tworzenia na blogspocie i żeby wena twórcza i radość z tego co robisz nigdy cię nie opuściły! ;)
    Po drugie - gratuluję świetnych wyników i życzę, aby za rok były 100razy lepsze!!! :D
    A po trzecie (moje słownictwo w komentarzach zaczyna przypominać argumentację w rozprawkach haha) bardzo dziękuję za wyróżnienie :), (tym bardziej, że ostatnimi czasy trochę się opuściłam z obecnością na Bloggerze, ale od czerwca wracam). Chcę, żebyś wiedziała, że jestem Ci naprawdę wdzięczna. Kiedy zakładałam swojego bloga oprócz totalnego braku komentarzy obawiałam się komentarzy typu: "Fajny post, zapraszam do mnie". Dzięki Tobie mam pewność, że przynajmniej jedna osoba rzeczywiście przeczyta to, co napisałam i napisze coś szczerego, od siebie. Przyznam się, że czasami czekam na Twój komentarz, bo chcę poznać Twoje zdanie lub usłyszeć trochę konstruktywnej krytyki. ;)
    Jesteś naprawdę świetną osobą pamiętaj o tym! :)
    Przy okazji uświadomiłam sobie, że znamy się już ponad rok! Co prawdanasz kontakt utrzymuje się przez komentarze, ale jeśli chciałabyś pogadać, to zawsze możesz do mnie napisać na maila (jako typowy nerd nie mam fb). ;)Może uda nam się w przyszłości wysłać do siebie te paczki... no i mam nadzieję, że spotkamy się kiedś na żywo. :) Tzn. na pewno się spotkamy, tylko jeszcze nwm kiedy ;D
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :)
      Ja mam takie same odczucia co do ciebie! :p Często łapię się na tym, iż myślę sobie, ciekawe czy Paulina coś napisała. :) Twoja obecność tutaj jest dla mnie bardzo ważna i również tak samo jestem pewna wobec ciebie, iż zawsze szczerze napiszesz oraz mnie wesprzesz! :) Kiedy zakładałam bloga nie spodziewałam się poznania tak świetnych ludzi i to jest niesamowite! :)
      Spotkamy się na pewno, no przecież! :p A paczki - tym bardziej, musimy się ogarnąć! :P
      Czekam na Twój wielki powrót w czerwcu! Jakoś dotrwamy. :P
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze! Dużo książek to przede wszystkim! Gratulacje współprac oraz osiągnięć. ;) Oby tak dalej ;)

    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po dwóch latach na blogu dołączam do grona czytelników. Gratuluję i życię ci jeszcze więcej lat w blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę późno piszę, ale ło kurde jak to szybko przeleciało. Sama czuję się jakbym dopiero wczoraj powiedziała że masz założyć bloga. Serio, te dwa lata w ogóle nie potrafię odczuć. Nieskromnie przyznam, że przynajmniej teraz mam kogoś do porozmawiania o tej blogosferze. :) To trzymam kciuki żebyś miała jak największą przyjemność z prowadzenia oraz wytrwałości, o wiele większej niż moja. :D Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń