piątek, 1 kwietnia 2016

Podsumwanie marca + stosik #19.

Dzień dobry!
To już trzeci post w tym tygodniu, sama w to nie wierzę! :) A żeby nie przedłużać wstępu napiszę tylko, iż dziś przed Wami kolejne podsumowanie. Następny miesiąc się zakończył, nie wiadomo jak to się stało. I nic w tym zabawnego, ponieważ oznacza to już tylko 32 dni do matury! Zapraszam więc na stosiki! :)


Na początek książki przeczytane w marcu! :)

#1. Miesiąc zaczęłam z lekturą szkolną, czyli z "Tango" Sławomira Mrożka. Po pewnym czasie, kiedy już przemyślałam całą tę książkę, jej treść nabrała dla mnie więcej sensu. Ostatecznie mogłabym ją ocenić na mocne 4/6, choć trochę się waham. :)

#2. Następnie sięgnęłam po niesamowite "Osobliwe i cudowne przypadki  Avy Lavender" autorstwa Leslye Walton. Książka tak mnie zachwyciła, iż od długiego czasu zupełnie nie wiem co napisać w recenzji. Na dniach zabiorę się za spisanie wrażeń, obiecuję! :)

#3. "Kamień i sól" Victorii Scott to książka, która niedawno miała premierę. Ta część podobała mi się trochę mniej, ale mimo wszystko ta seria jest według mnie warta uwagi. Recenzja tej pozycji tutaj - klik. 

#4. "Ktoś taki jak ty" to pozycja od autorki, o której właściwie nie słyszałam, czyli Sarah Dessen. Po jej lekturze była trochę rozczarowana, ale równie zaskoczona. Ta książka według mnie jest niesamowicie rozciągnięta od opinii negatywnych aż do pozytywnych. Całą recenzja tutaj - klik.  

 #5. Kolejna pozycja to bardzo spontaniczny wybór. Przeczytanie "Bez ciebie nie ma lata" Jenny Han zajęło mi cztery godziny, tyle samo ile pierwsza część tej trylogii. Recenzję napiszę zbiorową, czyli od razu opiszę moje wrażenia o wszystkich trzech książkach. :)


A teraz czas na stosik, czyli marcowe nowości! :)


#1. Kolorowanka od wydawnictwa SQN, o której pisałam kilka dni temu jest dla mnie miłą odskocznią od codziennością, i dobrą możliwością poznawania świata. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem - zachęcam tutaj - klik.  

#2. "Kamień i sól" to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI :)

#3. Kolejny egzemplarz recenzencki, tym razem od Harper Collins Polska. Czyli "Ktoś taki jak ty". :)


Tak wygląda moje podsumowanie. A jak to wyglądało u Was? :)

Do następnego, Marta! :)

6 komentarzy:

  1. U mnie w tym miesiącu 6 przeczytanych pozycji. Nie jest źle, choć mogło być lepiej. Najlepszą z nich był bez wątpienia Mistrz i Małgorzata, który z rzędu stał się moją ulubioną lekturą oraz ulubionym klasykiem :) Mam nadzieję, że kwiecień będzie jeszcze lepszy i że w końcu uda mi się sięgnąć po Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender :)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam przeczytać Mistrza i Małgorzatę jeszcze przed maturą, ale nie wiem czy dam radę. :( Ava Lavender jest cudowna! Czytaj jak najszybciej! :)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa "Ktoś taki jak ty". Gratuluję tak udanego wyniku w marciu, u mnie było znacznie gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wyjątkowo ciekawa pozycji "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Czuję, że się w niej odnajdę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę wyjątkowa i niesamowita pozycja. Niedługo pojawi się u mnie recenzja, więc serdecznie zapraszam! :)

      Usuń