środa, 2 marca 2016

Podsumowanie lutego + stosik #18.

Dzień dobry!
Zakończył się kolejny miesiąc! Oznacza to coraz mniej czasu do matury i coraz szybciej zbliżające się wakacje! :) A także kolejne podsumowanie na blogu! Mam dla Was lutowe podsumowanie oraz zdobycze, które upolowałam w tym miesiącu. Zapraszam! :)


Na początek książki, które udało mi się przeczytać w lutym:  

#1. Pierwszą pozycją, którą przeczytałam był "Szklany miecz" autorstwa Victorii Aveyard. Czytałam go jako e-booka. Książka mi się podobała, ale moją ocenę strasznie zaniżyło kilka czynników, w tym... główna bohaterka. Jeśli chcecie się więcej dowiedzieć to tutaj jest moja recenzja - klik.

#2. Kolejną książką, a raczej zbiorem opowiadań były "Medaliony" Zofii Nałkowskiej. Są to opowiadania, które w bardzo szczegółowy i prawdziwy sposób opowiadają o realiach życia podczas wojny. Książkę czytałam już wcześniej, ale lubię do niej wracać, ponieważ pomaga ona odświeżyć pamięć o historii, którą warto znać. Serdecznie polecam!

#3. "Ogień i woda" autorstwa Victorii Scott, była następną książką po jaką sięgnęłam w tym miesiącu. Ta historia była bardzo ciekawa, bohaterka była niesamowita, a akcja ciągle zachęcała do czytania. Więcej dowiecie się w mojej recenzji - klik. 

#4. Ostatnią książką była "Krew i stal" Jacka Łukawskiego. O książce napiszę kilka słów za kilka dni. Zdradzić mogę tylko tyle, iż świat wykreowany w książce był niesamowity. :)

A teraz stosik! :)


#1. "Mistyfikacja" Harlana Cobena, ponieważ Cobena nigdy za dużo! A tak na serio to książka jest prezentem d siostry, której baaardzo baaardzo dziękuję! :))

#2. "Ogień i woda" to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa IUVI! Dziękuję bardzo. :)

#3. Kolejna książka to także egzemplarz recenzencki, tym razem od Wydawnictwa SQN,  i jest to oczywiście "Krew i stal" Jacka Łukawskiego. Również dziękuję! :)

#4. Następna pozycja to książka, która aktualnie czytam. Wygląda wspaniale, początek jest piękny, mam nadzieję, że wnętrze także jest warte tych wszystkich zachwytów. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" autorstwa Leslye Walton to kolejny recenzencki od SQN. Dziękuję! :)
()Jeśli nie widzieliście jeszcze zapowiedzi tej książki to zapraszam - klik.)

Tak wygląda moje podsumowanie. A Wasze? Co przeczytaliście, co zdobyliście? Czytaliście jakieś książki, o których wspomniałam? :)

Do następnego, Marta! :)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Już czekam na recenzję książki "Krew i stal".
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się udało przeczytać 17 książek :) a przybyło mi 32 :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku w tym miesiącu. Ze stosu? Najchętniej przeczytałabym "Mistyfikacje", nie miałam jej jeszcze w dłoniach, a Cobena uwielbiam przede wszystkim za serię z Myronem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cobena uwielbiam i zgadzam się, że jego nigdy za wiele! :)

    OdpowiedzUsuń