niedziela, 28 lutego 2016

ZAPOWIEDŹ: "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavander" Walton Leslye.

Dzień dobry!
Dziś mam dla Was kolejną zapowiedź niesamowitej książki! Słyszeliście już o Avie Lavander? :)


PREMIERA: 2 MARCA 2016r.

Zbliża się magiczna noc przesilenia letniego…
Noc, w której niebo się otworzy, a powietrze wypełnią deszcz i pióra.
Ava urodziła się ze skrzydłami. Pragnie poznać prawdę, odnaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące jej pochodzenia. Niezwykłe wypadki, cudowne zdarzenia, dziwne zbiegi okoliczności i baśniowe rozterki zaprowadzą ją tam, gdzie nie spodziewała się dotrzeć. Kawałek po kawałku odsłania pełną boleści i trosk historię rodziny Roux. Ava Lavender może być pierwszą, która uniknie zguby i ucieknie obojętności. Czy uda jej się odnaleźć prawdziwą miłość?
Dramat Avy rozpoczyna się, kiedy wielce pobożny Nathaniel Sorrows bierze ją za anioła, a jego obsesja na punkcie dziewczyny rośnie…



Książka "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavander" dostępna jest już w przedsprzedaży na empik.com w niesamowicie niskiej cenie! Zostawiam Wam link - klik.


A może macie już swoje egzemplarze? A jeśli nie to czy opis Was zachęcił? Macie ją w swoich planach czytelniczych? :)

A teraz czas pozachwycać się przecudowną okładką książki o Avie! Cudna! :)


Do następnego, Marta! :)

5 komentarzy:

  1. Mam w planach, koniecznie! Okładka piękna, mam nadzieję że zawartość także poruszy moje serce :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To książka, którą kupuje w pierwszej kolejności w najbliższym czasie. Okładka przecudna, a zapowiedź zachęca jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawie ;)
    Przy okazji przepraszam za zaległości - dawno mnie tu nie było - ale kiedy tylko znajdę wolną chwilę to wszystko nadrobię i pokomentuję! :)
    P.S. Odpowiedziałam na twoje pytanie o ulubionego bohatera ;)
    Pozdrawiam!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" to jedna z książek, których najbardziej nie mogę się doczekać. Już od kilku miesięcy wyczekuję dnia premiery :) Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się za nią zabrać :D
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kilka książek przyciągnęło mnie swoimi okładkami, chociaż nie kieruje się tym przy ich wyborze, ta ma cudowna okładkę a opis zdecydowanie zachęca by jeszcze bardziej mieć tę książkę w rękach :)

    OdpowiedzUsuń